Dobro wraca – czyli jak zostaliśmy partnerem akcji Złota Wstążka

Nie da się ukryć, że ostatnie miesiące były zupełnie inne – ze względu na wiosenny lockdown, home office na szeroką skalę, czy dodatkowe środki bezpieczeństwa w naszym biurze. Jednak zwłaszcza w takich niełatwych miesiącach zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest wzajemna pomoc. Dlatego z ogromną dumą postanowiliśmy wziąć udział w akcji Złota Wstążka.

Kampania Złotej Wstążki ma charakter społeczny i jest organizowana we wrześniu – wtedy przypada światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. Organizatorem kampanii jest Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.  Kluczowymi celami kampanii były zwiększenie świadomości nowotworów dziecięcych w Polsce oraz pozyskanie środków na leczenie dzieci – te kwestie nie są nam obojętne.

Chcemy – działamy

Wielokrotnie podkreślamy, że wartości limango to nie tylko słowa. To dla nas coś, czym kierujemy się każdego dnia. To ważny element naszych rekrutacji, spotkań i projektów. Wspieramy siebie nawzajem, ale także chętnie angażujemy się w akcje zewnętrzne – tak było i tym razem.

Chcieliśmy dotrzeć do jak największej liczby osób, dlatego działaliśmy na wielu polach. Przede wszystkim przez cały wrzesień na limango można było zakupić wirtualną Złotą Wstążkę (czyli po prostu cegiełkę w cenie od 10zł do 250zł). Dodatkowo promowaliśmy kampanię w naszych newsletterach, na dodatkowych banerach umieszczonych na naszej stronie, a także w licznych publikacjach na naszych kanałach social media. Ukazał się także wpis na naszym blogu Supermamy (znajdziesz go TUTAJ), w którym przybliżyliśmy ideę akcji oraz sylwetki małych Bohaterów. Nasi klienci mogli dokonywać także dodatkowych wpłat już po zakończonej transakcji poprzez dedykowany widget.

Zrób to!

Dodatkowych pomysłów na wsparcie akcji i zebranie jak największej sumy na podopiecznych fundacji było sporo. Wiedzieliśmy, że jest dobrze, ale chcemy więcej! Dlatego niemal codziennie staraliśmy się wzajemnie motywować do udziału w akcji. Zorganizowaliśmy także dodatkową zbiórkę w gotówce, zbiórkę na portalu zrzutka.pl (którą można było również przesłać rodzinie i znajomym).

Trzeba przyznać, że w kwestiach kulinarnych jesteśmy naprawdę mistrzami. Wspólne śniadania z okazji Dnia Chłopaka czy naleśniki na Dzień Kobiet wspominane są z uśmiechem nawet kilka lat później. Uwielbiamy wspólne lunche w kuchni i nigdy nie odmówimy urodzinowego ciasta zostawionego przez jubilata w kuchni. Dlatego kolejny pomysł nie powinien nikogo zdziwić – odbył się także kiermasz kulinarny w naszej kuchni 😊

Był twarożek, świeże warzywa, babeczki, naleśniki i inne pyszności – wszystko przygotowane przez naszych Limangosów. A zasada była prosta: chcesz się poczęstować? Wpłać coś do puszki! Tego dnia udało nam się zebrać aż 700 zł.

Było warto

Przez cały miesiąc wysłaliśmy prawie milion wiadomości e-mail. Opublikowaliśmy kilka postów w na naszych kanałach social media, których zasięg przekroczył 73 tysiące wyświetleń. Nasze banery wyświetlone zostały kilkaset tysięcy razy. Dzięki tym wszystkim działaniom udało nam się zebrać aż 11 270 zł <3

Cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy zrobić coś wspólnie – w końcu razem jesteśmy silniejsi, prawda? W limango doceniamy te zachowania i umiejętności, które wyrażane są przez empatię u otwartość na drugiego człowieka. Szacunek, tolerancja, wzajemna pomoc – tymi hasłami żyjemy na co dzień. Chcesz działać razem z nami? Sprawdź, kogo aktualnie szukamy do naszego zespołu.

Zostań jednym z nas