Czy Ty też nie możesz przestać myśleć o limango?

W e-commerce bardzo gorącym okresem są ostatnie miesiące roku. Zwykle już w sierpniu zaczynamy planować działania na całą jesień oraz na okres przedświąteczny: przygotowujemy kalendarz kampanii, myślimy nad dodatkowymi akcjami tematycznymi, szukamy influencerów do współpracy. W tym roku mieliśmy jeszcze jeden ważny projekt – nowy spot telewizyjny, który wykorzystaliśmy podczas tegorocznej kampanii TV w październiku i w listopadzie.

JAKIE SĄ KLIENTKI LIMANGO?

Od początku wiedzieliśmy, że chcemy podejść do tego zupełnie inaczej, niż do tej pory. Szukaliśmy świeżości oraz nuty humoru – nie zapominając przy tym, kto jest naszą grupą docelową. W burzy mózgów na temat kształtu nowego spotu TV uczestniczył przede wszystkim dział marketingu. Pomysłów, a także późniejszych briefów i scenariuszy było wiele.

„Nie jest tajemnicą, że dominującą grupą klientów w Limango Polska są kobiety. Dlatego pracując nad nowym spotem reklamowym podjęliśmy decyzję, że to właśnie kobiety będą głównymi bohaterkami naszych reklamowych filmów” – mówi Izabela Marczak-Spanier, Ad Sales Manager w limango, która była główną koordynatorką tego projektu.

Nasze Klientki często dzielą się z nami historiami na temat limango. My natomiast skrupulatnie notujemy wszystkie informacje o tym, ile radości przynoszą zaoszczędzone pieniądze dzięki naszym okazjom, czasami o kilkugodzinnych sesjach przeglądania naszego klubu zakupowego. Innym razem docierały do nas słuchy, że wiele z nich ukrywa kolejne magentowe paczki przed swoimi partnerami 😊

Chcieliśmy uniknąć nachalnej reklamy produktów – poszliśmy więc w kierunku humoru,  aby wywołać pozytywne emocje i uśmiech wśród naszych odbiorców” – mówi Iza.

I to okazało się strzałem w dziesiątkę!

W ramach kampanii przygotowaliśmy 2 spoty 30-sekundowe, a także 5 krótkich form digitalowych, które wykorzystujemy w naszych kanałach social media. Hasłem promującym spoty jest: „To zupełnie normalne, że kobiety cały czas myślą o Limango. Nie przegap kolejnych okazji!”

W realizacji pomogła nam agencja kreatywna 23 HEROS i dom produkcyjny F25. Bardzo miło wspominamy ten wspólnie i produktywnie spędzony czas – zarówno na planie, jak i online.

BRAKOWAŁO TYLKO CZERWONEGO DYWANU!

W tym roku postanowiliśmy także zrobić oficjalną premierę naszych spotów, na którą zaprosiliśmy wszystkich Limangosów. Jak na premierę przystało, było krótkie przemówienie, projekcja, a także popcorn 😊

Czas kampanii telewizyjnej to intensywny czas dla całego zespołu limango. To właśnie wtedy kumulujemy nasze topowe kampanie w klubie zakupowym, a to oznacza sporo pracy dla każdego działu – od działu Kupców, przez Koordynatorów Kampanii i Logistyki, Content Creation i zespół naszych grafików, aż po Księgowość, Marketing i Dział Obsługi Klienta. Nad wszystkim czuwa nasz zespół IT, który każdego dnia monitoruje sytuację na naszej stronie, aby wyłapać i naprawić ewentualne błędy. Jednak to właśnie takie momenty pokazują nam, że praca zespołowa jest niezwykle ważna i że razem możemy więcej!

Zostań jednym z nas