Razem jesteśmy silniejsi!

Limango tworzy  już prawie 140 osób – to całkiem spora grupa Limangosów. Razem pracujemy, ale też często wspólnie spędzamy czas poza biurem – na imprezach integracyjnych, wyjazdach, często też zupełnie prywatnie. Każdego dnia staramy się być zgranym zespołem, który wspólnie rozwiązuje problemy.

To najbardziej wyjątkowy czas w roku

Wielokrotnie już podkreślaliśmy, jak bardzo wymagające i intensywne są dla nas ostatnie miesiące w roku. Z jednej strony zajmujemy się planowaniem nadchodzących kwartałów, z drugiej strony wiemy, że naszym priorytetem zawsze jest klient.

Okres przedświąteczny to gorący czas dla naszych klientów – wie o tym przede wszystkim nasz team Customer Service (Dział Obsługi Klienta). W naszym biurze często mówi się, że ten zaledwie siedmioosobowy zespół potrafi zdziałać cuda – potwierdzone! To nie byłoby możliwe, gdyby nie misja, którą na co dzień kierują się dziewczyny z tego zespołu.

Przede wszystkim jesteśmy tutaj dla naszych Klientów – chcemy wspierać ich decyzje zakupowe i sprawiać, aby zakupy u nas były jeszcze bardziej przyjemne. Dbamy o to aby odebrać jak najwięcej telefonów, odpowiedzieć na wszystkie maile i jak najszybciej rozliczyć odesłane do nas zwroty. Każde zamówienie traktujemy jak nasze własne i dlatego emocje związane z jego realizacją są u nas równie silne jak u naszych Klientów.” – mówi Katarzyna Andrzejczak, Team Leader zespołu Customer Service.

W swojej codziennej pracy Customer Service współpracuje z pozostałymi działami, co klienci wielokrotnie doceniają: „Zawsze staramy się spełnić oczekiwania naszych Klientów, a jest to możliwe tylko dzięki intensywnej współpracy z pozostałymi zespołami limango. Dzięki temu wiemy, na jakim etapie jest realizacja zamówienia, czy na pewno nie będzie opóźnienia i kiedy upragniona paczka będzie wydana do doręczenia. Znamy też szczegóły dotyczące produktów i odpowiemy na każde nurtujące naszych Klientów pytanie.”

Klient zawsze na pierwszym miejscu

Bywają dni, że nie jest łatwo. Najważniejszym wyzwaniem w okresie przedświątecznym zwykle jest doprowadzenie wszystkich kampanii do szczęśliwego finału – musimy mieć pewność, że każdy klient otrzyma swoje zamówienie. Jak w takich momentach radzą sobie osoby, które na co dzień pracują w Dziale Obsługi Klienta?

Rozumiemy, jak ważne są zamówienia naszych Klientów w tym wyjątkowym przedświątecznym okresie. Myśl, że za każdą paczką kryje się historia, która być może będzie miała swój finał pod świątecznym drzewkiem jest bardzo miła i jeszcze bardziej motywuje nas do pracy” – mówi Katarzyna Andrzejczak. „Część Klientów, zwłaszcza tych długoletnich, znamy bardzo dobrze i być może oni nawet nie zdają sobie z tego sprawy, ale ich obecność jest nieodłącznym elementem naszej codziennej pracy. Dlatego jest nam niezmiernie miło, gdy pod koniec korespondencji lub na zakończenie rozmowy usłyszymy podziękowania i życzenia Wesołych Świąt. Dzięki temu, pomimo ogromnej ilości pracy i wysiłku z jakim się ona wiąże, wiemy że było warto!”

Współpraca to klucz do sukcesu

Chociaż o zaletach płynących z pracy zespołowej każdy słyszał i większość z nas nawet doświadczyła jej pozytywnych konsekwencji, w stale powiększającej się organizacji, działającej na rynku międzynarodowym, może być ona sporym wyzwaniem. W okresie okołoświątecznym zdajemy coroczny egzamin z optymalizacji procesów, planowania, komunikacji i zarządzania kryzysowego. Wszystkim nam zależy na tym, aby zakupy naszych Klientów przebiegały bez zakłóceń, aby oferta była odpowiednio zróżnicowana i pozwalała na znalezienie prezentu zarówno dla Babci, jak i dopiero mającego się narodzić Siostrzeńca, a także by przesyłki dotarły na czas. Aby tak było, już jesienią przygotowujemy się na te intensywne tygodnie i dokładamy wszelkich starań, aby każdy znalazł pod choinką wymarzony upominek, dostarczony w magentowym pudełku 🙂 A sami już zbieramy siły na Nowy Rok, dzięki uprzejmości naszego CEO, Martina, większość z nas nie pracowała w Wigilię ani w Sylwestra, aby móc w pełni cieszyć się tym wyjątkowym czasem w gronie rodziny i znajomych. Oczywiście nasz niezastąpiony Serwis działał również w te dni, aby każdy Klient mógł uzyskać odpowiedź, na dręczące go pytanie.

W tym roku znów odnieśliśmy sukces – magazyn pękał w szwach, tysiące paczek zostało dostarczonych na czas, a my, po raz kolejny, udowodniliśmy, że możemy osiągnąć niemożliwe! Wierzymy, że ten rok będzie wyjątkowy i życzymy Wam i sobie niezapomnianych chwil i realizacji ambitnych wyzwań.

Zostań jednym z nas