W oscarowych rolach występujemy w limango od zawsze. Od początku istnienia firmy, kobiety stanowią większą część zespołu. Nie tylko dlatego, że naszą ofertę kierujemy głównie do kobiet i mam. Jako firma stawiamy na work-life balance. Dajemy wszystkim pracownikom możliwość rozwoju, awansu, a gdy zechcą założyć rodzinę, wspieramy najpierw w przejściu na urlop macierzyński, a potem w powrocie do pracy.
W naszej firmie większość stanowisk menadżerskich zajmują kobiety. Wiele z nich rozpoczynało pracę od najniższych stanowisk, a dzięki swoim kompetencjom i zaangażowaniu osiągnęły awans i dziś zarządzają pracą zespołów.
Iza Michalak, Head of Customer Service, na co dzień pracuje w zespole złożonym z samych kobiet i twierdzi, że jest to pewnego rodzaju wyzwanie.
– Każda z dziewczyn jest inna, ma inny styl pracy, swój charakter i usposobienie – jednak dzięki temu jest niezwykle ciekawie i wesoło, choć zdarzają się nerwowe sytuacje. Kluczem do sukcesu naszego zespołu jest to, że po prostu się lubimy. Możemy się czasami nie zgadzać, ale zawsze staramy się znaleźć rozwiązanie, które sprawdzi się najlepiej – mówi.
Wzajemna sympatia to ważny czynnik również dla Izy Żochowskiej z działu Content Creation, w którym również dominują kobiety.
– Na początku wydawało mi się, że praca w takim zespole będzie problematyczna, bo jednak istnieje przekonanie, że gdzie dużo kobiet tam ciężko o dobre relacje. Wiadomo, nie wszystkie musimy się bardzo lubić i przyjaźnić, ale staramy się, aby wśród nas panowała dobra atmosfera – dodaje.